sobota, 16 lutego 2013

Chaat :D


Tak, na chacie można pisać xD Ej, Kinga, musimy ustawić, żeby nasze podpisy wyświetlało :< Więc, nie wiem, czy Kinga wtedy może, ale na chacie zazwyczaj będziemy koło19-20 :3 Bynajmniej ja :D Pasuje wam? :3 Jak chcecie popisać z nami czy coś, to ja mogę wam podać moje gg, czy tam potem facebooka~ Prawie wszystkie komentarze mamy z anonima xD Fufufu, wstawiłabym jakieś zdjęcie, ale nie jestem na swoim komputerze :< Trudno, muszę czegoś poszukać~ Cierpię tu na brak obrazków :< Dobra, nie mam nic xD Na chacie ja jestem jako Sandra, jak chcecie zmienić soją nazwę, wystarczy kliknąć na swoją i wpisać nową xDD Dobra, wstawię w takim razie piosenkę~ ^^


20 komentarzy:

  1. Fajny filmik ;D

    obserwuje i zapraszam ;
    http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. może pomyśl nad dodawaniem własnych zdjęć?
    ogólnie bardzo ciekawy blog.
    może chcesz zaobserwować mój ?
    zapraszam bardzo serdecznie ; )
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham cię sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy za chaad zrobisz też te pytania co kinga ?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne piosenki prze ciebie też stałam sie tak i też cały czas sucham tych piosenek

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje mieszkam w krakowie blisko was <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje z facebooka

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy bedzie twitter

    OdpowiedzUsuń
  9. zrub tez takie pytania jak kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego ja mieszkam na Ukrainie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. oo widze że interesujesz sie manga ja tez mieszkam w Japoni od 1 roku jest jak na razie strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam was

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubie sandry

    OdpowiedzUsuń
  14. sandra rządzisz taka jesteś wluzowana

    OdpowiedzUsuń
  15. za duzo luzu masz sandra dla tego cie nie lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nie książka, luz nie zaszkodzi :P /Sandra z anonima, bo nie chce jej się logować\

      Usuń
  16. gracjjjjjjjaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. zrub takie pytania jak kinga

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu