wtorek, 26 lutego 2013

cosplay :D

No cześć <3
Nie było naszego weekendowego spamu xD Trudno~  Prawie stuknęło nam 1000 wyświetleń ^^ yay~ OMG, OMG, ROBIĘ COSPLAY <3 Tak bardzo się tym jaram <3 Robię go z moją koleżanką i jakąś jej koleżanką, czy kimś~ xD Dominik jest fajna C: Robimy z Pandora Hearts ogólnie, ja będę Cheshire Neko </3 Nawet nie wiem, czy dobrze to napisałam xD Więc robimy scenkę i tańczymy <3 Mój kotek wygląda ogólnie tak:



Fajny, nie? <3 Będzie to mój 1 poważny cosplay, bo mamy zamiar na scenę nawet wyjść xD Wcześniej robiłam tylko Hatsune Miku z worków na śmieci :3 (pozdrawiam cały turnus IV, zwłaszcza obóz mangowy xD)  Jaram się <3 Ciekawa jestem, czy to wgl wypali xD I będę miała w końcu jakieś normalne zdjęcie na facebook'a *w* haha, jakimi ja się rzeczami przejmuję xD Będzie jeszcze Oz i Alice :3 Muszę wig'a kupić ;-; Nie wiem, czy ktoś wie co to jest cosplay wgl, ale najwyżej zrobię z tego posta kiedyś xD Występujemy na Krakonie (pod koniec lipca jest :3), serdecznie zapraszam xD Pierwszy konwent, pierwszy cosplay o.o'' okej, odpowiem na te pytania od Kingi :3
  1)Ulubiony serial?
dr. House :3 
2)Ulubiona pora roku?
Wiosna >.<''
3) Gdzie chcesz mieszkać?
W Warszawie, albo Krakowie :3
4)Ulubione imię dla dziewczyny?
Anko xD Wypisywałam wszyskie w jakimś poście, jak ktoś chce może poszukać c;
5)Ulubione imię dla chłopaka?
Nie mam D:
6) przerabiasz zdjęcia jak tak to w jakim programie?
Tylko tabletowe samojebki czasami, w Aviary c: 
7)Czego nienawidzisz?
Wielu rzeczy nienawidzę :3
8)Co będziesz robiła w te wakacje ?
Pojadę na obóz mangowy, aby spotkać się z najbardziej zajebistymi ludźmi na świecie *.*
9)Co cię irytuje?
Dużo rzeczy :P
10)Która bardziej się zajmuje blogiem?
Obie się tak samo chyba zajmujemy xD Kinga bardziej trochę :3
11)Co chcesz robić w przyszłości ?
Robić biżuterię <3
12)Ile byś chciała mieć dzieci ?
Z 2 :P
13)Twoim zdaniem najładniejszy chłopak/dziewczyna co musi mieć 
Kinga, opalona jestem twoim ideałem :P Krótkie włosy, ładne oczy i białe zęby xD
14)Jak byś miał do wyboru jechać do Londynu na jakiś koncert itp. czy do warszawy po 10000 zł ?
Nie ogarniam pytania xD Te wycieczki po 10.000zł są, tak? xD No zależy na jaki koncert, wolałabym na takich np. Versailles, czy f(x) do Londynu :3
15)Do wyboru - pojechać do Londynu i tam zamieszkać czy pomóc bezdomnemu pieskowi który jest głodny i osłabiony?
Jestem wredna i nie jaram się małymi biednymi pieskami, więc jadę do Londynu C:
16)Ronaldo czy Messie ?
Żaden ._.

Ok, to na tyle by było, papapapa~

Aha, jeszcze piosenka xD
To jest opening z serii, z której robimy cosplay C:
A to ending :3

4 komentarze:

  1. możesz odpowiesz na te pytania oczywiście kinia też \
    1)jakiego słowa najczęściej używasz ?
    2)ulubione warzywo?
    3)ulubiony owoc?
    4)ulubiony piosenkarz i piosenkarka ?
    5)ulubiony przedmiot w szkole ?
    6)znienawidzony przedmiot w szkole ?
    7)ulubiona komedia?
    8)ulubiony horror ?
    9)ulubiony kosmetyk?
    10)twój kraj w 3 słowach ?
    11)ulubiona bajka z dzieciństwa ?
    12)co ostatnio zrobiłaś śmiesznego ?
    13)za kim teraz tenskinirz ?
    14)najgorsze miejsce odwiedzone prze ciebie ?
    15)kogo uważasz za swojch przyjaciół ?
    16)cenisz bardzie inteleks czy urode ?
    17)najwiękrze marzenie ?
    18)dostałaś jakąś walentynkę ?
    19)ulubiony kolor ?
    20)co najbradziej cenisz w chłopakach?
    21)czy obchodzi cię co ludzie o tobie mówią ?
    22)cenisz pieniądze czy zdrowie ?
    23)jeżeli byś mogła cofnąć czas i porozmawiac ze sobą samom co byś sobie powiedziała ?
    24)ulubiona marka ubrań ?
    25)jakiej jednej rzeczy ludzie o tobie nie wiedza ?
    26)jaki hałas teraz słurzysz ?
    27)jeśli byś mogła zamieszkać w filmie jaki by był to film ?
    28)zależy ci na jakimś chłopaku ?
    29)miasto czy wieś ?
    30)paliłaś kiedyś papierosy ?
    koniec dziękuje kocham was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby tak dalej może kiedys wbijej 10,000

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu