piątek, 22 lutego 2013

♥ Love ♥

hey więc tak nie pisałam nic ale teraz napiszę. I jeszcze dzisiaj będzie jeszcze post o faktach o mnie ale jak na razie tylko 11 czyli post będzie się nazywać ,,11 Faktów O Mnie  ♥ (Kinga)''
w poście ostatni powiedziałam że pod każdym postem będzie piosenka Sandra już wie więc myślę  że wam się spodoba... :* 
A i jeszcze pod każdym postem będziemy dawać film ulubiony lub filmik z YT :) 
Pytacie się czemu nie pisze Blog-Anime-Love-Big  ?
nie wiem może Sandra wie nie wiem po prostu mówiła że będzie pisać  w tygodniu też więc nie wiem :( 
ok. napisze jeszcze coś może dzisiaj albo jutro a teraz piosenki i filmik :)
a teraz filmik :*
dziękuje to na tyle teraz :*  

2 komentarze:

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu