wtorek, 26 marca 2013

Nowości

hey hey 

mówiłam że będzie jeszcze dzisiaj post :)
ale okey jak już widzieliście że został zmieniony blog na inny w sensie wygląd :D  Nie lubię jak na blgu jest przesada z kolorami lubię jak jest skromnie ale ładnie ....dlatego tak chciałam żeby wyglądał mój blog i chyba wyszło :*
okey ktoś prosił o adres e-mile Sandry i ona powiedziała że ktoś jej coś wysłał  .... więc bardzo dziękujemy ona chyba napisze w następnym poście co tam dostała (?)
Więc tak jak mówiłam rano że jest bardzo zimno jest dokładnie u mnie -4 stopnia :( a w tamtym roku już było tak ciepło wgl. już na Wielkanoc było tak cieplutko a teraz :
mam dla was taki pomysł że możecie wysyłać mi wszelkiego rodzaju maile na adres kinga.mala22@wp.pl a Sandra w swoim poście napisze swój więc tak możecie tam wysyłać np. zdjęcia ,filmiki,pomysły na posty ,możecie też np. desing blogowy wysłać bardzo byśmy się ucieszyły :) lub jeżeli chcecie żebyśmy kogoś pozdrowiły czy tego typu piszecie :)  

   











  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu