wtorek, 26 marca 2013

Ohhh

hey hey
      
















więc dzisiaj rano w TV powiedzieli że w kwietniu ma ,,niby '' nie byś zimy ale w maju znów wróci
niestety lubię zimę ale już mam jej trochę dosyć już bym ubrała trampki itp. ale nie mogę bo zmarznę z tego co słyszałam w Norwegi już jest cieplej bo jest aż 19 stopni na plusie więc tyle bym chciała żeby było tu :(
ale okey teraz siedzę i zaraz będę czytała książkę
  ale już jestem na 34 stronie :D chcę ją w święta dokończyć czytać i już mieć śwęty spokój
zaraz jeszcze pójdę do kuchni zrobić sobie herbaty i ciasto z mikrofali    okey to pa może jeszcze dzisiaj coś napisze ale napewno

a i dziękuje że jest was coraz więcej :**
**

1 komentarz:

  1. mam do was pytanie :D
    jeżeli bo wy teraz idziecie do gim. co nie i jeżeli wy się tak rozdzielicie dalej będziecie pisały czy odpóścicie
    bo mojm zdanie będzie tak żebyście pisały

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu