wtorek, 26 marca 2013

Wieczór

chcę wam teraz powiedzieć że założyła zeszyt w którym am wszelkiego typu poty do zrealizowania i parę mam napisanych.... postów które będę realizowane w święta zapraszam was serdecznie ale okey nie o tym mowa :D chcę wam powiedzieć o tym że posty będą takie jak Przyszłość czy przeszłość ale nie teraz dostała 3 e-mile które są świetnie napisane i na pewno je zrealizuje ....
Ale teraz pozdrowię Anię , Monikę i Martę to one właśnie wysłały mi e-mile parę było zdjęć :*
Przyszłość teraz wam powiem o tym chodź ten temat był już poruszany nie raz ale okey
więc jak wiecie chodzę do 6 klasy we Wrześniu idę do Gimnazjum tu do naszej miejscowości ale na początku chciałam tam o jedną miejscowość dalej ale mój kolega który tam idzie powiedział że wątpi że się dostanę ponieważ tam zapisuje się Ok. 200 osób więc i tak i tak wybierają tylko 50 i tych najlepszych to okey se od puściłam i idę tu ale do Liceum idę do większej miejscowości gdzieś 15 min z tond i tam bym się chciała dostać do I Zespołu szkół Ignacego Pedrowskeigo ale jeżeli tam nie wyjdzie to może do II im. Mikołaja Kopernika :)
potem chcę iść na Studia ale nie wiem dokładnie gdzie bardzo chcę do Krakowa ale wiecie na 100% chcę tam Mieszkać ale czy ze studiami wypali nie wiem na pewno chcę iść na Weterynarię Uniwersyteckie Centrum Medycyny Wetrynaryjne
i chcę się dostać na Uniwersytet Rolniczy W Krakowie 
ale wiecie .. nie wiem czy to wypali ale jeżeli tak bym bardzo sie cieszyła ale okey mniej więcej wiecie gdzie chcę iść i po co ale to już na tyle jeżeli jeszcze będziecie mieli poczebę mieć taki post piszcie w komentarzach :)
to jest ten Uniwersytet Rolniczy W Krakowie :)


:D
 

2 komentarze:

  1. O studiach jeszcze nie myśl, bo jesteś w takim wieku, że na pewno 10 razy zmienisz zdanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. trudno wiem kim chcę być i jakoś nie obchodzi mnie to co ty myślisz ale dzięki że pomyślałaś ^.^

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu