wtorek, 9 kwietnia 2013

heheszky :>

wiem, że długo nie pisałam i wgl, ale nie miałam czasu xD Gomen :<  Lucy poleciła naszego bloga i od razu nam przybyło wyświetleń xD  W sobotę posprzątałam w moim pokoju, inaczej ułożyłam i wgl C: I postanowiłam się codziennie uczyć. Tak. Codziennie. HAHAHA, JUŻ TO WIDZĘ XD Na razie zamiast uczyć się z polskiego piszę posta C: Dzisiaj przybyło nam 1 370 wyświetleń .__.  omg, Lucy, naprawdę, bardzo Ci dziękujemy C:

Potem zrobię sensownego posta, naprawdę! xD

6 komentarzy:

  1. właśnie znalazłam Blog u Lucy. ; D
    Obserwuję i liczę na rewanż. ; )

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to trzeba mieć szczęście! Żeby Lucy z 300 komentarzy wybrała właśnie mój!


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wgl masz fajnego bloga <33 pozdrawiam zapraszam go mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wgl masz fajnego bloga <33 pozdrawiam zapraszam go mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara :-) też zapraszam do mnie modowablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej super! Zapraszam tu :
    Happychocolatebloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu