środa, 17 kwietnia 2013

Plany

hey hey


więc tak już koniec prawie kwietnia a co za tym idzie ? WAKACJE ! więc tak nie wiem co będę robiła i gdzie ale wiem że w czerwcu początek jadę do Pragi i na koniec czerwca idziemy na Ognisko z całą klasą ale później tam 4 dziewczyny idziemy może do mnie :D a w lipcu jadę na kolonie chyba ale raczej na 11 dni :D z Noemi i tam z 3 dziewczynami jeszcze nad może a w sierpniu nie wiem co będę robiła
A we wrześniu do szkoły ale raczej Gimnazjum :( niestety
ale dobra wakacje 2012 były fajne ale nic nie robiłam byłam w domu trochę u koleżanki i w Warszawie tak na koniec 26 sierpnia ale tylko na ,,2 '' dni więc nie za długo ale myślę  że te wakacje będą zorganizowane trochę lepiej niż ostatnie ale ... to sie okaże :d więc pa
to jest Władysławowo ale jeszcze będziemy jechać do Gdyni, Sopotu, Gdańska
  gdynia
sopot 
gdańsk :D

plaża w władysławowie
 
tam bedziemy jechać pociągiem :d ( dwa razy w życiu hahaha)


1 komentarz:

  1. Gdański jest piękny, ja tez jeszcze nwm co bd robiła w wakacje.;]
    Obserwuje i licze na rewanz.;]
    http://screaminsilence-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu