niedziela, 17 lutego 2013

700 wyświetleń +Odpowiedzi do pytań

Więc tak mamy 700 wyświetleń ja się bardzo cieszę nie wiem jak wy ale ja się cieszę :)  ♥ 
już chyba 20 raz słucham od rana tej samej piosenki  zapraszam!  ♥
pytania są od http://anime-love-big.blogspot.com/  pytałam się jej i powiedziała że mogę zrobić takie pytania ona tez zrobi nie długo :)


1)czego używasz do pielęgnacji twarzy 

i jakiejś pomadki
2)ile twoje koleżanki maja lat ?
tyle co ja 13 :)
3)jaki masz e-mile ?
kinga.mala22@gmail.com
4)masz chłopaka? jak tak to jak się nazywa? jak nie to czy byś chciał mieć?
nie nie mam i nie chce mieć
5)gdzie byś chciała mieszkać i dlaczego?
chcę mieszkać w Krakowie bo jest tam bardzo fajnie no nie wiem co mam napisać ?
kiedyś dam bym chciała chodzić do szkoły :)

6)pokaż jak piszesz ?
nie pokaże zrozumcie ale nie będę robiła zdjęcia jak pisze :/
7)gdzie najczęściej kupujesz ubrania ?
w Reserved ,Cropp, House
8)chodzisz do 6 klasy czy do gimnazjum ?
w wrześni idę do gimnazjum a teraz jak na razie chodzę do 6
9)masz gg?
tak mam ale muszę  dopiero   założyć takie tylko dla was jak na razie jest czad
10)ile masz wzrostu?
164 cm
11)ile prowadzisz bloga i jak zdobyłaś tyle wyświetleń ?
może 2 tygodnie prowadzę ale nie mam jakoś mega   dużo wyświetleń po prostu się reklamujemy się na innych blogach :)
12)lubisz pielęgnować kwiaty ;>
nie nie lubie ale uwielbiam ogrody w lato i tyle kwiatów na trawnikach :*
13)daleko mieszkasz od warszawy ?
5 godziny jak jechaliśmy do tyle myło tak 5/6 godziny
14)dlaczego się malujesz ?
nie maluje się !
15)jaki masz aparat ?
zwykła Panasonic
16)lubisz Biebera czy bardziej Roberta Patinsona ?
Justina Biebera
17)pokaż jakiś ładny krajobraz :)
















18)jakiego masz laptopa ?




















19)co robiłaś w ferie ?
nic ciekawego :P
20)jaka jest zima u was ?
    to jest akurat u mnie za domem (przepraszam za ten napis u góry ale aparat wkleja jakieś literki )
21)ulubiona książka ?
  nie mam takich ulubionych ta jest jedyna :)
22)kiedy zamierzasz wziąć ślub?
nie wiem 25 lat nie wiem 
23)jak chcesz żeby nazywał się twój mąż ?
osoby które mnie znają wiedza :P
24)ulubione zdjęcie najsłodsze ?
chyba jak mój piesek był mały 
  I love you <3















25) ulubione Vlogerki z YT ?
 
26)jak nazwiesz swoje dzieci ?
dziewczynka- Noemi (?) chłopak - Dawid
27)na ile się oceniasz w skali o 0/10 
chyba na 8/10 (?)
koniec pozdrawiam :O




1 komentarz:

  1. 1) Ulubiona piosenka?
    2) Ulubiony sport?
    3) Ulubiony aktor?
    4) Ulubiona aktorka?
    5) Ulubiona piosenkarka?
    6) Ulubiony piosenkarz?
    7) Ulubiony sportowiec?
    8) Ulubione zajęcie?
    9) Ulubiony przedmiot w szkole?
    10) Ulubione danie?
    11) Ulubiony napój?
    12) Ulubiony batonik?
    13) Ulubiony smak herbaty?
    14) Ulubione zwierzę?
    15) Ulubiona piosenka z dzieciństwa?
    16) Ulubiona bajka?
    17) Ulubiony serial?
    18) Ulubiony film?
    19) Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    20) Ulubiony ubiór?
    21) Ulubione święto?
    22) Ulubione miasto?
    23) Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
    24) Ulubione imię dla dziewczyny?
    25) Ulubione imię dla chłopaka?
    26) Ulubiony kolor?
    27) Ulubiony zawód?
    28) Ulubiona gazeta?
    29) Ulubiony cytat?
    30) Ulubiony serwis społecznościowy?
    31) Ulubiona liczba?
    32) Ulubiona pora roku?
    33) Ulubiony dzień tygodnia?
    34) Ulubiona godzina?
    35) Ulubiony miesiąc?
    36) Ulubiony kolor długopisu?
    37) Ulubiony smak czekolady?
    38) Ulubiony zapach?
    39) Ulubione uczesanie włosów?
    40) Ulubiona książka?
    41) Ulubione pomieszczenie w szkole?
    42) Ulubione pomieszczenie w domu?
    43) Ulubione perfumy?
    44) Ulubiona rzecz?
    45) Ulubione warzywo?
    46) Ulubiony owoc?
    47) Ulubiony blog?
    48) Ulubiony kanał na yt?
    49) Ulubiony kanał w telewizji?
    50) Ulubiona rzecz do pisania?

    możesz zrobić w 2 częściach

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu