niedziela, 17 lutego 2013

   Nie mieszkamy w Krakowie, chciałybyśmy tam mieszkać. Obie. Ja mam tam tatę, więc można powiedzieć, że mieszkam. Jestem w Krakowie często :P Nie wiem, czy Kinga pisała, że obie tam mieszkamy, czy coś, ale cóż, nie mieszkamy :P Pisałam w moim poprzednim poście, gdzie mieszkamy nie będę się powtarzać~ No cóż, przepraszam was, w Krakowie nie mieszkamy~ Ja tam nie chcę was okłamywać :P
    A z takich milszych rzeczy założyłam swoje blogowe GG ^^- 46369949 :D Jak piszecie za pierwszym razem, to się przedstawcie, ok? ^^ Lubię wiedzieć z kim piszę xD Przepraszam~~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu