niedziela, 24 marca 2013

11 faktów o mnie (Sandra) ♥

Przypomniało mi się Versailles i ich drama, i ciągle mi się śmiać chce, lol xD Dobra, penie większość osób tutaj nie wie o co mi chodzi, ale trudno xD Jak tak sobie myślę o ich tych ich wszystkich filmikach i zdjęciach, jak byli tacy wszyscy weseli i wgl wyglądali jak rodzeństwo, a teraz przeszli na hiatus to mi się smutno robi ;-; Haha, ok, miało być 11 faktów o mnie xD
1. Nie mogę doczekać się wakacji i kolonii mangowej, a zwłaszcza ludzi z którymi się na niej spotkam <3
2. Zawsze słucham dziwnej muzyki :D Najpierw j-rock, potem k-pop xD
3. Jestem okropnie leniwa xD
4. Nie lubię swojej klasy D:
5. Idę sama do gimnazjum ;-;
6. Mam dużo ubrań, a i tak chodzę tylko w kilku :D
7. Cierpię na wieczny brak bokserek xD (tzn. koszulek :P)
8. Chciałabym mieć starszego brata :P (Oniisan!)
9. Uwielbiam mangę Lady Oscar <3
10. Nie lubię sportu xD
11. Lubię buty typu Converse czy Vans :P
A miałam się uczyć ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu