niedziela, 24 marca 2013

:>

No cześć~  Ale mam dzisiaj lenia :<  oesu, w czwartek piszę test z angielskiego, ale się boję ;-; 3 czasy i z 150 czasowników do nauczenia się w 4 dni xD HAŁ KJUT <3 Co mam zamiar robić zamiast uczenia się? Ano to:

Rower ze słomek
Jaram się <3 Btw. polecam wam tą stronę, fajna jest :3 Okej, na blogu mnie do czwartku raczej nie będzie ;^; Haha, jest tu ktoś z Brzegu? :D Dobra, pewnie nie, ale jak jest to niech napisze do mnie na maila, ok? xD Znaczy, jak też nie ma co robić w święta i chce się spotkać :< Byłam wczoraj u Kingi :D Hehe, zrobiłyśmy zapiekanki i ciasto <3 I grałam w "Stajnię Marzeń" xD I pisałyśmy z obcymi na 6obcy ;-; Fajnie było <3  Muszę spadać, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu