piątek, 1 marca 2013

No hej <3
Kinga zagroziła, że jak nic nie napiszę, to mnie wywali :< Jestem chora, dzisiaj byłam niby na kontroli, a i tak pewnie jeszcze mnie nie będzie w szkole przez następny tydzień jeszcze </3 Przez 3 dni obejrzałam prawie wszystkie filmy, jakie miałam w domu xD okej, odpowiem na te pytania
1)jakiego słowa najczęściej używasz ?
Dziwisz się? xD
2)ulubione warzywo?
ogórek :P3)ulubiony owoc?
Jabłko :34)ulubiony piosenkarz i piosenkarka ?
Słucham tylko zespołów~ f(x) i Versailles5)ulubiony przedmiot w szkole ?
Matma :P6)znienawidzony przedmiot w szkole ?
w-f >.<7)ulubiona komedia?
To nie film, Ouran High School Host Club ^^8)ulubiony horror ?
Another :3 (anime XD)9)ulubiony kosmetyk?
Carmex :<10)twój kraj w 3 słowach ?
hu?~ nie chce mi się wymyślać :P11)ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Scooby Doo12)co ostatnio zrobiłaś śmiesznego ?
Haha, nie wiem xD13)za kim teraz tęsknisz ?
Za moją koleżanką </3 i kolegom :< Hał kjut, może z nim się zobaczę w wakacje, a z Mają-chan za 2 lata :(14)najgorsze miejsce odwiedzone prze ciebie ?
Mazury? xD kajaki, namioty, komary ;-;15)kogo uważasz za swoich przyjaciół ?
Dużo osób :316)cenisz bardzie intelekt czy urode ?
Intelekt :P17)największe marzenie ?
(OMG, ile w tych pytaniach jest błędów xD) Nie powiem, bo się nie spełni~18)dostałaś jakąś walentynkę ?
Nie xD19)ulubiony kolor ?
Szary :P
20)co najbardziej cenisz w chłopakach?
Wygląd chyba :/21)czy obchodzi cię co ludzie o tobie mówią ?
Tak :P22)cenisz pieniądze czy zdrowie ?
Zdrowie >.<23)jeżeli byś mogła cofnąć czas i porozmawiać ze sobą samom co byś sobie powiedziała ?
Dużo rzeczy bym sobie powiedziała :324)ulubiona marka ubrań ?
Nie mam :/25)jakiej jednej rzeczy ludzie o tobie nie wiedza ?
No skoro jej nie wiedzą, to o niej nie powiedziałam, nie? xD I nie mam zamiaru~26)jaki hałas teraz słYSZysz ?
żadnego :/27)jeśli byś mogła zamieszkać w filmie jaki by był to film ?
Nie mogę się zdecydować :<28)zależy ci na jakimś chłopaku ?
Tak ^^29)miasto czy wieś ?
I to, i to xD30)paliłaś kiedyś papierosy ?
Nie >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu