piątek, 1 marca 2013

Żegnaj

hey
dzisiaj nad ranem mój króliczek umarł :(
pisałam wam post o moich zwierzętach więc możecie poszukać :(
ale okey trudno szkoda mi bo ja mu sprzątałam dawałam mu jeść a tu nagle go nie ma :(
więc mamy piątek ale za dwa dni znów do szkoły i dowiedziałam się że mojej koleżance podoba się bardzo kolega ,,przyjaciel'' chłopaka który mi się podoba więc teraz ja gadam i ona gada :P
nie wiem co mam robić pozdrawiam Anie która jest na prawdę super fajna..........

więc nie będzie dzisiaj żadnych zdjęć sory ale nie mam głowy do przerabiania i wogóle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu