piątek, 12 kwietnia 2013

Koniec i zapowiada się fajnie !

hei hei


więc tak teraz czekam z nie cierpliwością na wyniki konkursu zorganizowanego prze Weronikę jestem bardzo ciekawa kto wygrał, dzisiaj byliśmy w Gimnazjum było fajnie ale, nie którzy gadali ze by woleli mieć Mateme zamiast tego wszystkiego.... jutro tak można powiedzieć że ,,przychodzi'' do mnie Noemi i jeszcze dwie koleżanki Wiktoria i Patrycja. I idziemy na łąkę tam kawałek za mną 10 min coś takiego już nie mogę się doczekać bo na pewno będzie fajnie dzisiaj do nocy pewnie będę gadać z Noemi na Skype i też będzie ,,'' fajnie :P
teraz siedzę i nie doczekliwie czekam na wyniki a wy jak myślicie kto wygrał ...???
Kilk!   bardzo mi się podoba jej desing bloga i jeszcze jednej blogerki Klik!  
nie wiem ale są takie dziewczęce i słodkie ale bardziej Andżeliki mi się podoba jest taki różowy wszystko poukładane i ogólnie tak miło się czyta tego bloga ..... i zapraszam na mojego aska Ask  na którym możecie zadawać pytania na które się postaram odpowiedzieć bo mam teraz w tej minucie 302 pytania ! więc zapraszam i na mojego na Tumblir nie umiem tego pisać :((
ale ok ja się już nie mogę doczekać mojej soboty ale ..... i dzisiaj napisze post gdyby wiecie może ktoś Weroniki nie czyta to napisze że np. wygraliśmy ,lub :( nie wygraliśmy <:(

2 komentarze:

  1. Fajny blog! Obserwuje i licze na to samo;*
    http://aatyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu