piątek, 12 kwietnia 2013

makijaż

cześć jest dosyć późno bo jest już prawie 00:00 ale ...


chciałam wam napisać o .... wiecie po tytule jak byliśmy w Gimnazjum co druga dziewczyna miała na sobie makijaż. więc to dla nich nie była obca sprawa ale ok nie będziemy o nich gadać każdy z nas ma inny wizerunek i każdy chce lepiej wyglądać ale jeżeli nałożymy na siebie tonę podkładu i tuszu będziemy ładnie wyglądać nie sądzę ?
więc na sam początek chciałam wam pokazać produkty które są mi bliskie i które możecie używać w wieku od 13-20 lat
pierwszą rzeczą na sam początek jest z pewnością zmycie twarzy z kurzu który nas otacza samochody itp. więc zwykłym mydłem lub ja mam żel z Garnier i Niva
po umyciu twarzy przechodzimy to części mojej ulubionej można powiedzieć jeżeli macie trądzik itp. ale sądzę w wieku 13-15 lat te problemy występują  lecz nawet jeżeli nie macie trądziku i tego typu problemów warto zakupić sobie taki produkt ja go używam od dłuższego czasu nawet jak nie miałam problemów ze skórą i teraz dzięki temu ominęły mnie problemy z poważnym trądzikiem ale dobra to zmywamy twarz następnie można użyć podkładu lub korektoru ja używałam jakiś czas podkładu ale to nie było długo i zdecydowanie wracam do korektoru ponieważ. jak korektor to w sztyfcie ja używam teraz z Syngrene i z Avonu są bardzo przydatne ponieważ nawet jeżeli w słońcu się świecicie lub macie problem z suchą skórą to bardzo pomaga ten korektor jest też w niskiej cenie ok. 15 zł
okey następna rzecz to tusz ja używałam tuszu przez jakiś czas ponieważ moje rzęsy nie są widoczne ale to była naprawdę odrobina teraz gdy już widać to lato raczej tą wiosnę mogę stwierdzić że w lato będę z pewnością używać tuszu ja mam chyba mabeline (jakoś tak )
jest dobry nie skleja rzęs następna rzecz to puder jeżeli używacie korektoru to puder wam jest nie poboczny w pewnym sensie ale ja tam czasami sobie trochę nałożę :D no i brwi moje brwi są również nie widoczne tak jak rzęsy i dlatego cienię to powiek sobie trochę lekko można przejechać oczywiście taki jaki macie kolor brwi.... oczywiście usta maluję zwykłą pomadką chyba że gdzieś tam się wybieram czy coś to błyszczykiem przejadę i jest super.
no i to moim zdaniem na tyle sama to przetestowałam i wiem że jest sprawdzone i dobrze no nie powiem w weekend zawsze tam maluje rzęsy itp. ale w tygodniu nie lekko korektorem i oczywiście tonik i nic więcej moim zdanie tonik jest nie zbędny :3
no i to na tyle myślę że mniej więcej pomogłam jak jeszcze będziecie mieli obawy pytajcie i zapraszam też do pooglądania  filmików Lucy z makijażem :)


   
to jest podkład mojej mamy używa go już długi czas więc raczej jest dobry :)
  toniki moje !
        no to na tyle i pa

  

1 komentarz:

  1. fajny post zapraszam do mnie http://anniaa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu