czwartek, 2 maja 2013

hej

dzisiaj mamy czwartek już :> ale już za nie chyba 3 dni znów do szkoły ale szybko zleci do wakacji a ja się nie mogę doczekać ponieważ to będą najlepsze wakacje w życiu na kolonie jedziemy i jeszcze może może ... będę miła w sobotę  nowy telefon :)  ale nie mogę się zdecydować może wy pomożecie
  ZTE Blade III 
  LG E610 SWIFT L5 

i następny to
tylko że  biały ja chcę g300 huawei
okey taka mała przerwa :( ze względu na .... a nie ważna :(
ok. to nie wiem który mam wybrać   ale myślę że pomożecie.. ok to ja kończę PA


















Large
Large
 Large
Large Large ja chce wakacje Noemiiiiiii ;) ciekawa jestem jak wy ze mną wytrzymacie te 11 dnii  i jeszcze w pociągu powodzenia :P

1 komentarz:

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu