środa, 1 maja 2013

Nieee!



Niee! dlaczego taki post (?)

Hej. Od kilku dni na Asku dostaje pytania typu ,,czy chcesz się upodobać do Lucy ?'' ,,czy chcesz być jak Lu ? ''  te pytania są odnośnie tego postu z brzuszkami ja nie chce być jak lucy to że coś robię to co lucy to nie znaczy że jestem kopią Lucy itp. NIE ! Ale jeżeli wam się nie podoba jak ja piszę czy coś takiego nie czytajcie tego. ale ok nie o to teraz :< chcę wam powiedzieć że od jakiegoś czasu trenuje ( jeżeli to można nazwać treningiem ) dokładnie od jakiś 2 tygodni i Sandra powstrzymaj się z komentarzami :< ćwiczenia na ten brzuch :) i teraz  kopiujesz nic nie kopiuje ! ja was zachęcam do takich ćwiczeń i zdjęcie które dodam nie to nie jest od lucy tylko ze strony internetowej ! !!!! co prawda jeszcze nie widać tego brzucha jaki ja chcę mieć ale już mniej więcej coś widać :) więc ta jedyna rzeczy mnie cieszy :) więc teraz wam pokaże co robię ci dziennie i wam trochę opisze jak robię :)
1) robię to ok 40 tak raz 30 raz 20 ok. 40! ale oczywiście jeżeli robię to 40 to nie za jednym razem chodź dziś zrobiłam 40 za jednym razem  jak to robie nie będę mówiła bo jest wszystko pokazane w tabelce i macie też rożne serie ile razy to zrobić itp.

2) to ćwiczenie na początku było dla mnie masakrycznie cięszkie teraz to robię szybko i bez przerw :> i tego robię ok.15-30 dziś zrobiłam 35 :>

3)to ćwiczenie ja  robię tak ręce splatam na karku i główą staram się dotknąć kolana :)

4)to robię najprościej i najszybciej robie tego ok. 35-40 po prost brzuszki ale z nogami podpartymi 

5)nogi na zmianę podnosze do góry :)

6) oie nogi staram się podnieś i razem z nimi głowę i ramona :>
no to na tyle i ja  lece pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje żadnych nie miłych komentarzy:
Dziękuję za każdy miły komentarz
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

Jeżeli zaobserwujecie ja zaobserwuje was tylko zostawcie link do bloga w komentarzu